just taylor

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


taylors

النا

taylors

http://taylors.loxblog.com

just taylor

دانلود موزیک ویدئو : fearless

just taylor

به وبلاگ من خییییلیییی خییییلیییی خوش اومدید من النا هستم عااااشق تیلور یه خواهش کوچولو دارم ازتون نظر بدید ولی کسی رو مجبور نمیکنم اگه از من خوشتون اومد لینکم کنید !!!!!!!!!!!!!!!! همتونو دوست دارم!!!:*

just taylor

دانلود موزیک ویدئو : fearless

 توضیح: آخرین موزیک ویدئو آلبوم fearless به اسم خود آلبومش در تاریخ 17 فوریه 2010 از CMT منتشر شد. 
کارگردانی این موزیک ویدئو که شامل مجموعه ای از قسمت های مختلف تور جهانی fearless می باشد توسط Todd Cassetty صورت گرفته است. در این ویدئو شما صحنه های بسیار زیبایی از تور تیلور ، پشت صحنه های آن و...را خواهید دید.

http://www.mediafire.com/?b3koh62p4c6114n



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود موزیک ویدئو : fearless,;ساعت1:15;توسط النا; | |